ny blogg

 

hej på er!

nu sitter jag här i min säg & är inne på facebook, & nu ska jag blogga lite.  Jag har fast många bloggar innan detta men jag har börjat om på nytt många gånger.

för att jag inte blev nörjd med dom förra bloggarna & nu hoppas jag att jag kommer bli nöjd med denna, jag kommer lägg upp många in lägg om dan, & det kommer bli några foton då & då, så ni får se hur jag ser ut,

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om mig,

jag är en tjej på 13 år, jag har inte fyllt 13 år än men jag fyller år om några månader, & jag spelar innbandy & jag älskar att vara med vänner.

Jag har gått i innbandy i snart ett halv år.

jag har en mamma, en pappa & 2 bröder. Min mamma & pappa är skilda.

Jag har 'typ' vänt mig vid det nu för min mamma & pappa har varit skillda i 'typ' 8 år.

'ja' jag tror inte jag har så mycket mera att berätta, som sagt jag älskar att vara med vänner.

& jag har ju världens bästa vänner.

jo, jag har börjar i en ny skola, 'fridaskolan' ellen inte precis nyss men det var typ 1 år sen, jag började i början på 6 & jag går ju i 6:an nu, så i cirka ett år.

jag trivs jätte bra,och den är bäst.

men nu kommer mamma snart, så får vi hitta på något, ha det bra.

puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0